Ottersweier dag 2

Vanmorgen om 07.30uur stonden er lekker broodjes met beleg, cornflakes, chocomelk, fruitsap, fruit,....(kortom genoeg om ons buikje rond te eten) klaar.
Dan zijn we naar de school gereden om daar te genieten van een historische rondleiding in Ottersweier.
Daarna reden we naar de Mummelsee om een leuke wandeling rond het meer te wandelen.
Vervolgens de steile berg te beklimmen(1150m) en daar ons lunckpakket te verorberen.
Na de afdaling konden de leerlingen gaan winkelen om fijne souveniertjes te kopen.
In de namiddag reden we naar Allerheiligen de kloosterruïne bezoeken en te genieten van een fijne wandeling naar een adembenemende waterval.
Gelukkig konden we een pauze nemen en een slokje nemen van het lekker water om daarna de beklimming te trotseren.
Vooraleer we gingen avondeten (spaghetti) zijn we nog in de speeltuin gaan spelen.
Na het douchen hebben we nog wat gezelschapsspelen gespeeld en nu liggen ze allemaal na een intensieve dag allemaal in dromenland.

Guten nacht und bis morgen!